Top

DESTEK

Destek

 

 

Reklam ve Pazarlama

 

Kazanılan bilgi ve tecrübelerin harmanlanmasıyla oluşan pazarlama aktivitelerini çeşitli dergi, gazete ve TV programlarıyla duyurur. Pazarlama politikalarıyla franchise’lerine destek verir.

Reklam ve Pazarlama aktiviteleri Ulusal ve lokal olmak üzere 2’ye ayrılmıştır.

Her uygulama istasyonu  kendi servis bölgesi içerisindeki potansiyel müşteri portföyüne yeni uygulamalarını tanıtmak ve promosyonları duyurmak için belirli aktivitelerde bulunur.

Lokal pazarlama olarak adlandırılan bu yöntemde broşür dağıtımı, yüz yüze sıcak pazarlama, (önceden satış) ve (müşteri memnuniyet ölçümü) gibi pazarlama yöntemleri kullanılır.

Ulusal pazarlamada ise; dükkan reklam fonu ve sponsor gelirleri ile oluşturulan bütçeden kitlesel pazarlama yapılır. Bu faaliyetlerde radyo, televizyon, billboard, gazeteler ve internet gibi her türlü iletişim aracı kullanılmaktadır.

Halka İlişkiler

KAWAX’ ın bir partneri olarak profesyonel bir firma olan Royal Reklam Tanıtım Halkla İlişkiler firmasının desteği alınır. Şirket KAWAX’ ın görsel ve yazılı basın ile olan ilişkilerini düzenler, röportajlar organize eder, sosyal sorumluluk projeleri üretir hazırladıkları ulusal ve yerel basın bültenleri ile hem yeni açılan istasyonlara hem de var olan istasyonlara destek olur.

Eğitim ve Denetim

KAWAX istasyonu açılmadan önce eğitim ve geliştirme departmanımız standart olan bir eğitim programına katılmanızı sağlar.

Standart program teorik ve pratik olmak üzere minimum (2) maksimum (4) haftalık süre boyunca eğitime katılmaktadırlar. Ardından istasyon servisi açılana kadar geçen süre boyunca, belirlenen bir KAWAX İstasyonunda;  kullanılan tüm ürünlerin tanıtımı ve uygulanmasıyla ilgili eğitim, hizmet kalitesi, istasyonun temizliği, makinelerin kullanımı, bakımı ve temizliği, müşteri odaklı satış, pazarlama, finans ve crm programı  gibi konularda çok ayrıntılı bir eğitim programı uygulanır.

Uygulama istasyonu açıldıktan sonra da eğitim departmanı servis, bilgi ve hizmet kalitesinin standartlarını koruması için 8 hafta boyunca kontrollerine devam eder. Kontrol ve rutin eğitimler uygulama istasyonu çalışma sürecinde de sürmektedir.

Yapılan rutin denetimler sonucunda alınan puanlara göre uygulama istasyonlarına yıldız verilir. Uygulama İstasyonları performansları ile bir yarış halindedir.

Denetimler; sadece puan vermek için değil, arkasından hazırlanan hareket planları sayesinde gelişim sağlamak için yapılmaktadır.

Uygulama İstasyonu Geliştirme Servisi

Franchise uygulama istasyonlarımızın operasyonel anlamda destek olmak amacı ile Franchise bölge müdürleri gerekli analizleri objektif olarak yapar ve hareket planları oluşturur. Hareket planları analiz sonuçlarına göre; ciroyu arttırma yöntemleri, personel eğitimi, hizmet kalitesinin yükseltilmesi gibi konuları içerebilir.

Ürün Ve Lojistik Desteği

KAWAX uygulama istasyonlarında otomobillerin boya yüzeyi bakım koruma temizlik sitemleri ve aksesuar uygulamaları dışında bir uygulama yapılmaz. Kullanılan uygulama kimyasalları ( pasta, cila, koruma temizlik ve yardımcı ekipmanlar) hazır olarak İstanbul’daki depomuzdan sevk edilir.